Kliendi probleem Google Adsi reklaamiga

Klient: Klient, kes on uus online-reklaami valdkonnas, pöördus ühe ettevõtte poole, kes lõi talle lihtsad maandumislehed vastavalt tema äritegevuse nišile ja käivitas Google’i kaudu lihtsaid tasulisi reklaame.

Probleem: Tema valdkonnas, “sanitaartehnilised teenused”, puutus ta kokku ebaausa konkurentsiga. Tema reklaame sihtisid pidevalt botid, mis kahjustasid oluliselt tema eelarvet. Reklaami seadistanud agentuur keeldus abi pakkumast. Pärast kolmepäevast iseseisvat katset probleemi lahendada, pöördus klient minu poole.

Minu poolt tehtud sammud:

1. Pöördusin Google’i klienditoe poole, tuues esile probleemi. Mõne aja pärast võttis ühendust Google’i esindaja, kes kinnitas kehtetute klikkide ja ebaloomuliku käitumise esinemist praeguses reklaamikampaanias. Selle tulemusena taastati mõned reklaamieelarve vahendid.

2. Paigaldasin täiendavaid jälgimissüsteeme, et koguda võimalikult palju teavet botide kohta.

3. Analüüsisin kahe päeva jooksul kõiki serveri logisid ja analüütikasüsteemide andmeid.

4. Koostasin nimekirja 14 alamvõrgu IP-aadressidest, mida botid kasutasid, ja lisasime need kõik Google Adsi reklaamikonto musta nimekirja. Rünnak peatati ja reklaam toimib nüüd normaalselt. Raha säästetakse ja konkurendid on häiritud. Klient on rahul.

Selliste ebatüüpiliste probleemidega, nagu reklaamide sihtimine botide poolt, tuleb mõnikord silmitsi seista. Kuigi see ei ole meie online-reklaamiturul tavaline, tuleb selliseid juhtumeid ette. Nüüd jätkan selle kliendiga koostööd ka teistes valdkondades.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga