Klient palus parandada mittefunktsioneeriva veebisaidi. Ülevaatamisel selgus, et vananenud PHP versioon tema hostingu peal rikkus WordPressi saidi funktsionaalsust.

Mida tehti?

Kuidas nägi välja veebisaidi taastamisprotsess.

  1. PHP uuendamine:

    Esimese sammuna uuendati PHP versioon viimasele stabiilsele versioonile. See aitas saidil osaliselt taas tööle hakata.

  2. Audit ja pahavara eemaldamine:

    Pärast põhjalikku analüüsi leiti, et saidi failid olid tugevalt nakatunud pahavaraga, mis mõjutas saidi sisu õiget kuvamist. Pahavara eemaldati.

  3. WordPressi, teemade ja pistikprogrammide uuendamine:

    Uuendati kõiki WordPressi komponente, sealhulgas tuuma, teemasid ja pistikprogramme viimastele versioonidele.

  4. Paroolide muutmine ja kasutajate kontrollimine:

    Muudeti kõik juurdepääsuparoolid ja kontrolliti kasutajaid kahtlaste kontode suhtes.

  5. Varukoopiate tegemine ja monitooring:

    Pärast puhastamist tehti uus varukoopia ja seadistati regulaarne saidi monitooring.

  6. Kahjustatud sisu taastamine:

    Taastati kahjustatud sisu viimasest puhtast varukoopia versioonist.

  7. Järelmüügi tugi:

    Pakuti kliendile pidevat tehnilist tuge ja veebisaidi hooldusteenust pärast kõiki parandusi.

Lisaks taastati saidi indekseerimine Google’i otsingukonsooli kaudu. Google Adsi reklaamikabinetis saadeti taotlus saidi uuesti kontrollimiseks. 32 tunni pärast hakkas kliendi äri taas täielikult toimima.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga